petak, 5. siječnja 2018.

Unknown

MOJA VELIKA LJUBAV ME OSTAVILA DA BI BILA SA NAPUCANOM STUDENKINJOM


Moja velika ljubav me je odbacila da bi bila u vezi sa napucanom, pet godina mlađom, uspešnom studentkinjom koju je upoznao preko svog vikend posla. Ispostavilo se da devojka radi kao poslovna pratnja još od srednje, a ima svega 20 godina




I to usluge tipa grupnjak (trojica istovremeno), snimanje, bukvalno izivljavanje. Njegov drug je slučajno provalio jer je našao njen snimak na amaterskom por*o sajtu. Plakao mi je kao kiša, molio, izvinjavao se. A ja samo razmišljam kako je šteta što ga još više nije zavrnula i navukla ga da je oženi. Ne bih ga takla ni štapom, ne volim ga jer mi se zgadio posle toga. Imam pristojnog, predobrog momka koji me voli




Ali me jako boli to što smatram za sebe da sam bezvredna jer je bio sposoban da me zameni takvom vrstom žene bez problema, čak i veću pažnju da joj poklanja nego meni i više je poštuje. Naravno, dok nije saznao o čemu je zapravo reč u vezi nje. Nadam se da ću ovo nekako izgurati, velika mi je to sramota u životu, iako nije do mene.